سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی چیدمان های برتر سایت

یکی از نخستین گام ها در طراحی سایت، تصمیم گیری برای چیدمان درست وب سایت است. چیدمان وب یکی از اساسی ترین اقدامات برای شروع طراحی وب سایت است که می تواند تاثیر زیادی بر میزان تعداد بازدید کاربران آنلاین داشته باشد. این چیدمان ها می توانند شامل طرح های نا متقارن، الگوهای کلاسیک و صفحات تقسیم بندی شده باشد. در این مطلب 10 ایده برای چیدمان سایت به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در سایت را به درستی انجام بدهید.

منظور از چیدمان وب سایت چیست؟

چیدمان سایت، چیدمان تمام عناصر دیداری بر روی یک صفحه است. شما می توانید از طریق موقعیت یابی عناصر روی صفحه ارتباط آن ها را برای هدایت هر چه بهتر تجربه کاربری کنترل کنید. چیدمان به عنوان مولفه ای کلیدی در طراحی سایت عمل می کند و به شما می گوید که کدام عناصر بیشترین بازدید را از آن خود کرده است و بیشترین جلب توجه را داشته است.
به دلیل اهمیت بالای دیداری چیدمان، می تواند پیام و قابلیت استفاده وب سایت را افزایش دهد. به عبارت ساده تر، یک چیدمان خوب وب سایت می تواند بازدیدکنندگان را به مسیر درستی هدایت کند. همچنین می توان از چیدمان در جهت بهبود سایت، خلق تعاملات بیشتر و به روز نگهداشتن سایت استفاده نمود.

 

مطالعه کامل مقاله: 10 چیدمان برتر برای طراحی سایت